Neler yeni

IRCForumları - IRC ve mIRC Yardım ve Destek Platformu - İRCforumlari

Duyuru; 📢

Forumda 'Tanıtım Yazısı' şeklinde Sitelerinizin Tanıtımını Yaparak sitenizi yükselte bilirsiniz.İRCForumları Ailesi İyi Forumlar Diler.!

PM Kuralları; 📢

Forumunda yer alan bir konuya istineden kesinlikle (özel mesaj) yolu ile destek talep etmeyiniz, zira bu tip alınan mesajlar kesinlikle cevapsız kalacaktır. İlgili konuya istinaden forumda destek konusu oluşturunuz.

İçerik hk; 📢

Sizde bilgi deneyim sahibi olduğunuz konu ve alanları forumda kolayca paylaşarak daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlayabilir, oluşturduğunuz ticari konular sayesinde kazanç elde edebilirsiniz.

Sosyal Medya Paketleri sohbet sohbet Reklam Reklam Reklam Sohbet Zamanı Reklam Reklam

Root

Forum Sahibi
Yönetici
1 Şub 2022
1,294
217
63
www.ircforumlar.com
Google bu yıl içinde yeni AdWords arayüzünü reklamverenlere sunmaya başladı. Son 2-3 aydır, uzman veya amatör bir çok reklamverenin yeni arayüzü deneyimleme şansını yakaladığını düşünüyorum. Bu değişikliğin temelinde ise şüphesiz ki mobil kullanım oranlarının artması yatıyor. Her ne kadar bugüne kadar mobil’de tek bir reklam metni eklememiş olsam da, asıl mesleği bu olmayan, sürekli ofis ortamında zaman geçiremeyen bir çok reklamveren için böyle bir güncellemenin şart olduğunu söyleyebiliriz. Google, sadece AdWords’ü değil aslında bir çok aracının arayüzünü zaten mobile uygun, buna benzer tasarıma geçirmeye başlamıştı.

yeni adwords arayüzü

Çevremde yeni arayüzü seven de var sevmeyen de var. (sevmeyenler, veya alışamayanlar çoğunlukta diyebilirim) Sonuçta her değişikliğin faydaları olduğu kadar zararları da olacaktır elbette. Kendi deneyimlerime göre bir çok şey kolaylaşmış, daha pratik hale gelmiş. Ancak eski arayüzdeki minimal tasarımın kaybolması biraz üzmedi değil. Halen kampanyalarda detaylı düzenlemeler veya incelemeler yapacak olduğum zamanlarda eski arayüze dönebiliyorum.

İçinde bulunduğumuz yıl içinde yeni AdWords arayüzünde “eski arayüze geri dön” butonu en çok talep gören butonlardan olabilir Bunun tek nedeni yeni arayüze alışamamak değil elbette. Yeni arayüzde hala kullanamadığımız özellikler mevcut. Ancak Google bir yandan da sadece yeni arayüzde kullanılabilen güncelleştirmeler de yayınlamıyor değil

Sadece Yeni AdWords Arayüzünde Kullanabileceğiniz Birkaç Özellik​

Kısayollar​

Kısayollar şüphesiz yeni arayüz ile gelen en sevindirici özelliklerden biri diyebiliriz. Kullanabileceğiniz tüm kısayolları AdWords arayüzünde soru işareti tuşuna basarak görebilirsiniz.

google ads klavye kısayolları

Promosyon Uzantıları​

google reklam promosyon uzantısı

Sadece yeni AdWords arayüzünde kullanabileceğiniz başka bir özellik ise promosyon uzantılarıdır. Yalnızca arama ağında kullanabileceğiniz promosyon uzantılarını, hesap, kampanya veya reklam grubu özelinde kullanabiliyorsunuz. Promosyon uzantılarını, net bir indirim, yüzdesel bir indirim, promosyon kodu gösterebilecek şekilde özelleştirebilirsiniz.

Hane Geliri​

google reklam hane geliri

Her ne kadar şu an için sınırlı sayıda ülkede kullanıma açılmış olsa da, yakın zamanda hane gelirlerine göre de teklif verme seçeneklerini aktif edebileceğiz gibi görünüyor. Şu an için ufak tefek veriler yansıyor olsa da net açıklama gelene kadar dikkate almamakta fayda var.

Vitrin Reklamları​

google ads vitrin reklam

Vitrin reklamları, alışveriş kampanyalarınızda kullanabileceğiniz alternatif bir reklam modeli olarak oluşturulmuş. Vitrin reklamlarının en büyük avantajı seçtiğiniz ürünleri gruplayarak tek bir reklam altında birleştirmenize olanak tanımasıdır. Vitrin reklamları hakkında daha fazla bilgi almak için sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Aramalar Teklif Ayarlaması​

Yeni arayüz ile birlikte gelen bir başka özellik ise hesabınızda bulunanan telefon uzantıları, tıkla – ara reklamları için teklif ayarlama seçeneklerinin aktif olmasıdır.

Çağrı etkileşim reklamlarını cep telefonu kullanıcılarına daha sık göstermek için mobil cihazlara yönelik teklifinizi artırabilirsiniz. Etkileşim teklif ayarlamaları, telefon uzantılarını ve yalnızca telefon araması üreten reklamları kullanıcılara ne sıklıkta gösterdiğinizi etkiler.

Hedef Kitleler​

Güncellemeyle birlikte hedef kitleler sayfasında da değişikliğe gidildiğini görüyoruz.

  1. “Hedefle ve teklif” ver veya “yalnızca teklif ver” seçeneği hayatımızdan çıkıyor. Bunun yerine hedefle – gözlemle şeklinde iki ayrı hedefleme opsiyonu olacak.
  2. Otomatik hedefleme ayarlarında çalışma mantığı olarak bir değişiklik olmasa da artık “otomatik hedefleme yok” seçeneğini görebileceksiniz.
Not: Default olarak hedeflemeniz konservatif otomasyon seçili halde geliyor. Google bunu “Mevcut dönüşüm başına maliyet düzeyini koruyarak hedeflediğiniz müşterilere benzer daha çok müşteri edinmeyi hedefleyin.” şeklinde tanımlamış.

Sonuç olarak, halen bir çok kullanıcı eski arayüzü kullanmaya devam etse de (en azından benim gördüğüm) yavaş yavaş yeni arayüze bir şans vermek faydalı olabilir. Zira yakın zamanda Google bize böyle bir seçim şansı bırakmayacak. Unutmamak gerekir ki şu an gördüğümüz arayüz hala beta sürümünde. Her an yeni özelliklerle karşılaşabiliriz.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Üst